. SPM SPM SPM my dearly beloved new boyfriend .

2:10 AM

Greeting Text
Assalamualaikum sayang sayang ku sekalian . Wazzup !? Ye ye aku nak minta maaf banyak banyak sebab aku telah meninggalkan blog ini selama 3 bulan lama nya . Tak sangka la pulak , masa bergerak dengan begitu pantas . Memang betul apa yang psychologist  cakap , masa akan berlaku dengan cepat apabila terdapat tarikh yang kita tidak mahu menghadapi . JENG JENG JENG .
Hellooooo people ! I'm freaking 17 already ! *harlemshake* well , not officially , 22 days till I'm 17 , mengikut kalender Yunani , kalau ikut kalender islam aku dah jadi 17 sejak bulan 10 tahun lepas ! haha , tarikh birthday aku dalam kalender islam ialah 26 Zulkaedah 1416 :) Acewah , korang ingat tarikh mana korang dilahirkan dalam islam ? try to check , k? Act. aku bukan apa , tahun ni aku dengan bangganya ingin menyatakan bahawa aku ialah calon SPM 2013 . HUWARGHHH :'( meroyan kejap . seksa k . seteressss . Aku pun tak tau la nak cakap macam mana , stress sebab banyak pressure , plus homework bertimbum . Sekolah Hi Tech ni memang strict kan , misi visi tinggi melambung . Aduh . Pelajar cemerlang boleh buat macam ranking akedemi fantasia . 10 orang yang top akan dicalonkan ikut exam , kalau seorang merosot , orang lain la naik  ikut purata markah .dah la tu , diasingkan dari orang lain , kelas tambahan , latihan , sesi motivasi  . TAK ADIL K. 

You Might Also Like

0 Comments