.Hard to choose

12:17 AM

Assalamualaikum 
Hai ! i pening kepala sangat sekarang nie , Nak panadol , tapi cuba tahan . T__T 
Huh  sekolah ok je . sibuk la jugak , tambah2 dapat 4 jawatan .
 Bendahari untuk KRS . Bendahari untuk Rumah Biru , 
P.Su untuk Persatuan Sejarah Geografi . haiss ~
Bendahari bendahari , Ahli rumah biru and KRS bukan nya sikit 
bukan main belambak gi , so , duit pun banyak la , POKET BERAT jer nih .
Risiko tinggi giler . dah la dapat jawatan dalam rumah sukan , 
gerenti kena turung padang ! arghhh . MERAH lagi la muka T__T
dah la sukan pe pun tak de , lain la kalu duk je bawah khemah buat kerja tak pe la , 
ni kena duk tengah panas . Wani betul2 harap wani tak kena paksa masuk acara apa2.

Kerja sekolah pun banyak siott , tak tahan , 
dah la belajar pun sekelip mata , terutama C. Maryani ,
fuhh , laju kilerzz , kalah , micheal Schumacher .baru masuk bab satu .
Tup-tup , dah kena buat latihan hujung bab T___T , Tuhan , tolong lah hambamu ini .

..................................................................................................

Still thinking bout you , :\  

Serabut2 , o____o . wani ta tau hati perasaan wani sekarang ni . 
kosong jer .
tapi bila tengok muka dia , rasa macam nak pengsan ! 
:D 

babai , menyebuk jer korang baca menda atas nie .

Saya yang ta tau perasaan ,




You Might Also Like

0 Comments