Menantu Cikgu

7:08 PM

Assalamualaikum  ,
hohoho . best nyaaa ~ Wani dah kembali ceria . kut . Wani akan kekal ceria mcam ni .
insyaAllah , masih dalam proses menceriakn diri , melupakan masa lama.
Haha , hemm , me ?! IM SINGLE ! well , x de la seronok mna kan ? 
memang wani tak layak untuk bercintan cintun , nak buat cam ne . hiasshh
. oh ya , pasal tajuk tu , minggu lepas kelas cikgu sivik .Cikgu Hamzah , yer .
kami kena ceritakan tentang bakat masing2 . Wani duk belakang sekali ,
wani nak escape , duk la depan , tapi kantoi jugak , budak kelas punya mulut bahaya !
huh , kalau tak cerita bakat , kena rotan , so lebih baik kena rotan .
"cikgu saya tak de bakat , rotan je la"
hampir2 je cikgu angkat rotan , kawan2 bukak mulut bgtau macam2 kat cikgu hamzah
kantoi la ~ T____T . Cikgu cakap lukisan wani cantik
Hah  , cantik x ? wani tau korang jeles kan ? sebab ni la Edward , SUAMI Wani .huahua
k k , Cikgu puji , kembang la kejap -..- . haha ,pasan !
pastu naimmah a.k.a Syikin bocorkan semua yang wani buat ,
Cikgu hamzah terpegun , korang kena tengok muka dia camne .
hahahaha , ppastu yang lawak tu dia cakap
"nanti saya perkenankan kamu kat anak saya"
Blank terus muka , i was like WT***** !
lepas hari tu je , asik2 cikgu duk cakap pasal anak dya , geli nya!
ni semua pasal SYIKIN  , rasa macam nak cobit2 jer , sabo je la . :)
tapi bayangkan la , anak cikgu 20 , wani 15 , tua 5 taon siot ! tua x ?
*tengah bayangkan*
galak betul la aku nie

hahahahahha ,
dah dah ar , geli geli ~
tak nak !
 dah , merapu je banyak .

baibai .

orang yang sakit metal -.- 

You Might Also Like

0 Comments