.Exhausted .

6:57 AM

Assalamualaikum .





tadi baru cikgu Hakimy balik . sebab dia datang rumah mengajar . kalau dia free dia datang . kalau tak , aku belajar sendiri . bila dia datang , naik moto TMZ dia . teringa kat arwah Adam :( cuma moto cikgu warna hijau . tersenyum je tengok moto tu . masa cikgu mengajar dia cakap . " Tau tak student sir meninggal baru2 ni? " aku terkejut ! rupa2nya sir kenal Adam , pernah mengajar Adam , huhuhu . sedihh .


Sejak dua tiga empat lima enam menjak ni , letih , sebab ada latihan choir , sakit tekak ! geram2 ualang lagu yang sama , haihh . Sempurna and My Love . lagu cinta cinta pulak tu . huahuahua . sakit kaki diri !dah la aku gayat ! ceyh , sekali goyang je dah ketar . fuhhhh . bahaya betul . Dengan drama lagi , dah la terpilih . bengang2 T_T , dengan tarian lagy , ouh maannnnn ! Ahad ni hari anugerah ! aku pergi sebab menyanyi , buakn dapat anugerah , adik aku pulak dapat anugerah , my father will be there , what will he be thinking ?! oh dear , its humiliation , adik dapat anugerah , me ? dont ever be dreaming azwa . who are you ? tak pe! aku akan berusaha !  tengok PMR nanti !

Azwa : Damn , im so nervous today -.- ||| 

You Might Also Like

0 Comments