.Nyanyi lagu orang putih salah?! .

1:25 AM



Asslamamualaikum , damn , just now aku nyanyi lagu marry u . then mak masuk , dia cermah pulak dahh ,

mak : "kalau la along hafal ayat lazim kan bagus ? ni tak , lagu orang puteh je duk hafal. (tak hafal pun , nyanyi ngan lirik depan mata )
aku : (......)
mak : bukan ape. ye lahh , cuba la rajin2 pegi hafal Alquran tu , sekurang2nya bagi mak MATI dengan aman !
aku : (pe mati mati pulak ni .adoii ) berfikir
mak : kalau ada budak tanya along , akak cuba baca surah ni ? along nak jawab ape ? malu tanggung !
aku : (pergh , btoi jugak nohh )
mak : kadang2 aloang nyanyi lagu tu , bukan tak sedap , sedappp . sedap suara tu , tapi kalau baca alquran lagi sedap .
aku : (mak aku puji , sambil perli , omigod , geram + kembang )
Mak : bukan mak nak sekat apa pun , rajin la beribadah , ni tak , nyanyi lagu ongputih, online , haihhh .
aku : ( grrr , )
Mak : terus sembahyang zohor


T_T oh dear , oh my .hidup sungguh tak boleh dinikmati dengan bebas . RULES ALL OVER ME ! nakbuat cam ne . sepnjang aku hidup mak la yang bagi aku makan . mak yang marah aku ,didik aku , tak boleh memberontak . ini hidup ! this is what you call life (it sucks to admit )

Azwa : life is a challange :') 

You Might Also Like

0 Comments