. PMR haunting me .

8:26 AM

. Assalamualaikum , kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang .

Rindu Rawwrr aku nih

Heyy there . manusia manusia yang ku tak mau tau . Chehhh . Biasa lhaa orang tengah tensyen mengahadapi peperangan yang akan datang . And yes , if you're asking , Im not studying at this time of the moment . BECAUSE , I have been studying history for the last 2 3 hours . Harap² semua doa²  aku dimakbulkan . InsyaAllah . Amin . 


Wokey , aku tau korang semua tak nak baca menda merapu . Aku tak de berita yang hangat nak di postkan . So aku akan tlis harapan² aku selepas PMR nih .



  • Aku nak 8 A , walaopun Trial aku teruk . 
  • Ayah aku janjikan Laptop atau Nikon DSLR kalau aku dapat 8 A 
  • Aku harap aku akan berubah dari penyakit aku yang teruk ni . (penyakit dirahsiakan)
  • Aku dah bernazar kalau aku dapat  8 A , (rahsia jugak) 
  • Aku akan belajar Addmaths & Sejarah serta merta selepas PMR (serious aku memang minat gila)
  • Aku dah janji aku akan ceritakan pasal MR.Vanilla kat blog aku .satu post yang panjang , padan muka kalau tak larat nak baca (=  buatlawakbodo#
  • Aku nak repair hubungan aku dengan kawan² aku .
  • Aku nak jadi anak dan isteri yang solehah , eh , belum kawin lagi . sorry . anak yang solehah sahaja .
  • Aku nak kuruskan badan
  • Aku nak start balik swimming training aku 
  • Aku nak lepaih rindu aku balik kat kelas lukisan & kelas musik aku semula 
  • Aku nak peluk piano aku sepuas²nya 
  • Aku akan praktis gitar sampai putoz string .
  • Aku akan cuba sedaya upaya untuk berhubung dengan MrVanilla . awak jangan risau, saya akan try . =')
  • Aku nak katam buku Khalifah² yang Benar , Armagedon 2012 , Alexander adalah Zulqarnain , Imam Mahdi Nabi Isa dan Dajjal , auuuu tak sabar . Dah beli tapi tak sentuh . tamak#
  • Aku akan cuba rapatkan lagi hati aku kepada Allah SWT . InsyaAllah 
  • Aku nak ambil Lukisan Kejuruteraan . 
Hah , banyak jugak . hemmm . tak pe . Doakan aku wahai kekawan yang dikasihi , aku akan menjejaki medan peran tidak lama lagi . muahmuah(=


Azwa : bagaikan jihad pada awal hidup 

You Might Also Like

0 Comments