. Im so crazy Bout it .

9:26 PM

Heyya . How's Saturday ? Not enjoying though . Hemm , I really want a necklace really badly . Im so crazy about those cute nacklace . Rantai² ni semua panjang² dan labuh² . awwwww . cantekknyeee











 I LOVE THIS :D
AWWW . SO CUTEEE . 

cool giler :)


Haaa . Aku suka yang Superman tu , yang camera tu dengan yang cermin mata tu . Tapi sayang , tak de sape pun nak beli kat aku , mak aku lagi la , terutamanyaaaa yang ada gambar binatang , pantang dia kalau kami pakai rantai ada gambar binatang , so memang hancus la harapan aku nak pakai rantai yang ada gambar burung hantu ataupun Seahorse tueee . Haihh , bnyak nye pantang larang rumah ni . Tak pe lah . Kalu tak de orang nak beli kat aku , aku beli sendiri dengan duit aku #ayatkesian . Aki akan dapatkan juga yang ada S tu , sebab huruf S tu sangat penting bagi aku , jangan tanya kenapa , nanti kiteww lepok baru  taw . -.- 

Azwa : Mum , please let me buy that necklace .

You Might Also Like

6 Comments