. what a bummer .

7:12 AM

. pa kabar ? baik ? bagus lah . korban cam ne ? okay ? good . hari ni bagi aku bosan , Pagi pagi aku sembahyang subuh kat rumah , lepas tu baru bertolak gi SP . Sembahyang raya dalam 1 jam . termasuk tazkirah . terus balik rumah , buat macam hari ² yang lain , aku cuma dengar MP3 , tolong mak aku masak , jadi mangsa² mak cik² aku dandan rambut aku . jeles la tu rambut aku curl semulajadi . BANGGA . #kening² . astagfirullahala'zim . riak sungguh kau Azwa . Cheh . Wokay , lepas tu pergi kubur sebab taime raya Aidilfitri arituh tak pergi kubur kat SP ni . Lepas tu aku balik potong bawang , tomato dll  . Awwwww .  :3  baik kan aku ?   Untuk masak daging korban tu .

Pakcik , nenek , onyang (greatgranmother ) atuk semua cakap aku pucat & kurus .OHEMAIGAWD . lawak betul HAHAHA .aku makin gemuk ada la . pastu yang tak bestnyaa , semua orang ingat aku darjah lima .apa nak jadi nih . aku perlu jadi lebih tinggi lagi . 

EH EH , hahaha , senyum sampai terkoyak mulut  . #dancinghappily . Vanilla text aku .Aww aww  . happynya . hahaha . gedik tahap kingkong nohh . bagi pelempang satgi baru taww .Dia kata dia rindu ? wueeekkk aku tak rindu #LYING . :3  mustahil tak rindu . huahuaahuaaaaa . awak nak SPM nih , apasaal saya yang risau bagai nak rak ? kalau tak risau awak cakap saya ni terukk .mehehheeeee . I love you too. alaa malunyeeee . Serius gedik gile . == .#muntahlaaa cpat .












Azwa : Awak , tadi saya dah makan  saya makan angin . wheeee . <3

You Might Also Like

0 Comments