. Tulang sakit .

8:40 AM


Greeting Text
Hai orang di sana , kami di sini memang tak sihat , SERIUSLY , firstly aku sedih sebab adik aku mengalami Scoliolisis , huhu NOT GOOD . Tapi ,Along disini akan sentiasa berjuang untuk angah , I love you . I'll do anything for you . iLoveyou :) Wokay , so macam ni , adik aku kena Scoliolisis sebab kulit dia elastic , WHICH IS NOT NORMAL . Doctor Parameshwaran < PARAMESWARA . hewhew . dia yang check adik aku tadi . Dia kata kalau tapak kaki tak normal , iaitu kalau tak de lengkung tengah tengah maksudnya memang ada masalah tulang . falt je , tapak kaki adik aku flat je , huhu . korang ada lengkung kan ? Dia tnya kalau anak sulung okay tak ? Mak aku cakap okay je , tapi dia tak pernah cek pun .
Tadi mak aku paksa aku akgkat baju bhagian belakang , nasib baik ok je , Tapi aku TAK NORMAL , macam adik aku , aku ada elastic skin , yang menyebabkan tulang aku ikut je mana kulit aku pergi . BUKAN FLEXIBLE . bukan macam gimnastik , yang ni elastic yang negatif , sebab tu aku boleh kepak tangan aku ke belakang , tapi orang lain tak boleh , doctor kata kalau jari yang boleh kepak ke belakang tak normal , Aku kepak lebih 90 degree kot . Macam adik aku , aku punya tulang tapak kaki pun flat , tak de lengkung kat tengah . Sebab tu kawan kawan aku perasan yang aku ni ada habit letup letup jari 25 jam sehari . hoho . Bersyukur aku tak de Scoliolisis  . Tapi aku ada masalah paru paru. aku akan cuba mencegah penyakit aku ni . Aku akan berjuang untuk adik aku :(  Okay  sudah sudah . Esok sekolah , aku pun tak tau lah ape nak jadi kan ? Aku akan start sekolah tanpa buddy aku Liyana . Im going to miss her a lot .
Enjoy the FACTS :)

1: What was the first thing you did in 2012?
Cry like a baby . Hating every moment of it .
2: Do you think we will really all die this year?
No , those rumors are crap .
3: What was the best thing that happened to you in 2011?
I found a boy I love .
4: What was the worst?
Scandal fight . HAHAHA
5: How many people did you kiss in 2011?
What the hell ? hahaha . 5 , all my family members .
6: What do you want to happen this year?
To have a beautiful memory with him .
7: What are your 2012 goals?
To achieve high scores on all those damn subjects .
8: Tell us something that we might find surprising about your 2011.
I didn't do any of the homework that teacher gave .
9: What do you want to happen this year that didn't happen last year?
DAAA . Kiss a frog who turned out to be a prince maybe ? :p
10: Have you made any new friends yet this year?
Hell yeah I did , Amirah Syafiqah , Aisyah , Azfar and loads more .
11: Is there any body modifications planned for this year? 
Naaahhh . Not interested in any .
12: What was the first thing you bought in 2012?
Book , Fragile Eternity by Melissa Marr .
13: What did you hate about 2011?
Vanilla leaving school . it sucks .
14: What was the most interesting thing to happen this year so far?
Interesting ? I think I cried alot lately .
15: Tell us a secret about 2011.
Secret ? I broke a lot of hearts , sorry guys,
-
Personal
16: What is your name, age and location?
Azwa , 16 , Kulim
17: What is your hair colour?
Dark Brown and black .
18: What is your eye colour?
Coal Black
19: What is your heritage?
I had no idea .
20: Are you single this year?
Definitely NOT .
21: Do you want to be in a relationship this year?
Im already am .
22: How many siblings do you have?
4
23: Will you be having any more?
no
24: Any children of your own?
No . but I wanted to .
25: Will you be getting married this year?
WTH . No way
26: What is your sexual orientation ?
Heterosexual . I'm normal , ZZZZZZZZZ .
27: What is your height?
155CM
28: What is your weight?
43kg


I miss my vanilla , I miss my friend , I miss my buddy , I miss my crazy sisters :(

You Might Also Like

0 Comments