. Sorry , Not My Taste .

8:06 AM

Greeting Text


Hello hello , Azwa in da housee . Hey hey . Aku tau aku tau , aku lama tak online kot . Aku nak sambung cerita DI SEBALIK RAK 800 , tapi esok okeyh ? So ape cer lama tak online , first , exam , second tak de masa , third , nak luangkan masa dengan kawan kawan terutama sekali Liyana . Dia nak pindah dah . I love you Liyana :) 

Ape kene mengena dengan tajuk kite hari ni . Eh apesal lah aku cakap KL ni . Okey Whatever . Aku teringat balik masa masa yang aku baru masuk form 1 , Bila lelaki pertama yang mengorat aku tu buat aku takut . Well , biaselaa , perak (PEGHAK) #sleng kedah okay. first time masuk sekolah ramai orang melayu pulak tu , selama ni duk kawan dengan orang cina je pun . 
Bila dikaji kaji balik , taktik ngorat laki yang aku selalu dapat , first of all , Mintak number phone . OKAY , memang semua macam ni , aku tak suka kot . Cuba la kenal kat sekolah dulu ke , baru la mintak number , kalau mintak number fon terus tau tau sangat minat kat si perempuan tu . 
Dah la tu , SEGAN , MALU MALU ANJING nak mintak , tergedik sana sini , kawan jugak yang tolong amik kan . So bila kawan tak bagi , duk stalk lah sana sini , sampai girl tu bagi , tak kesian ke kat dia ? ish ish ish . #aku lettew .hikhikhik #gedik kejap . K watever .
Okay dunia reliality semula . Third . Laki laki ni , bila deorang message , kononya nak berkenalan , SELALU NAK TANYA SOLAN YANG SAMA , dah makan ke belum , tengah buat apa . Kalu tak kenal , buat pe lah kan aku nak bagitau .Watever. Hal aku lah , meluat betul aku layang orang macam ni . 
fourth , Bila aku balas OH , K , HMM , FINE , OK LA , satu satu macam tu je , boelh diaorang balas balik "awak tak de ape ape ke nak cakap dengan saya?" FYI , AKU MEMANG TAK BERMINAT , SO STOP HANTAR TEXT MERAPU KAT AKU . 
FIVE , Ni yang aku paling suka , Bila aku kata tak de kredit , la la tu jugak topup kat aku ,RM3 , RM5 , RM10 . dalam seminggu sanggup dia topup kat aku 3 , 4 kali , KEJAM KAN AKU ? lantak lah , nasib kau la tak dapat aku . wuueeekkkkkkk .
Six, Bila aku kata AKU DAH ADA BOYFRIEND , bolehh dia suruh aku tinggalkan , memang mangkuk tandas kan ? hahahah , aku cakap balik kat dia , nanti kalau ada lelaki ngorat aku bila aku kapel ngan dia , aku tinggalkan dia jugak , nak ka ? Tak nak kan ? so diam diam sudah la .
Ok , korang dah bosan tengok aku kutuk orang ? tak pe tak pe , ni yang aku nak puji .

LELAKI YANG PANDAI MENGORAT . 
OKey , aku tau aku tau , pengalaman aku cinta monyet ni tak banyak 2 kali je #k,watever, macam la korang kesah . , sekarang ni aku agak serius jugak la , Lepas PMR aku dapat 7A , aku percaya yang Vanilla bukan penghalang study aku , So aku nekad nak serius , Bukan serius yang korang fikir tu !! Maksud aku aku tak ambil perasaan Vanilla dengan mudah la . Aku tau lelaki ni semua pandai ngorat sebab aku hampir terpikat , tpi aku tak , so kesiann . hahaha . 
Satu , Dia akan selalu senyum je bila dia nampak perempuan yang dia suka tu , Senyum macam bila selisih , ternampak , terserempak . Kalau pandai renung memang semua orang boleh cair .
Dua , Selalu tolong perempuan tu dalam kesusahan . Angkat buku untuk dia , tolong buat kerja persatuan untuk dia , tolong beli air untuk dia , offer kan handphone , dan macam macam lagi la .
Tiga , dia tak akan mintak number phone sampai dia betul betul rapat dengan perempuan tu , sebab dia yakin perempuan tu akan bagi bila dia mintak , Sebab dia dah banyak tolong perempuan tu . 
Four #tukar BI pulak . Dia offer bahu dia , maksud aku , dia sedia mendegar masalah masaah yang perempuan tu ada , sentiasa support dia .
Five , SEKALI SEKALA puji hati dia yang baik , SENTIASA PUJI MENTAL DULU , BARU FIZIKAL . Contoh , "Awak ni baiklah , terimakasih sebab tolong saya" ewah ! lebih kurang la. Bila korang tengah sembang , tetiba senyap puji la dia cantik , beautiful . Jangan la puji cute , tak de efek sangat . SERIUS . aku tau la .
Six ,CARE FOR HER . dah suka tu kena amik tau , kalau dia sakit ke , jatuh ke
Seven , dia akan tarik hati dia dengan lawak lawak . Jangan amik lawak yang loqlaq nohhh . maksud aku yang tak senonoh . Nanti dia rasa akward . Orang yang lawak ni sellau dapat tarik hati orang #macam vanilla . :) 
So, macam mana , kalau aku , ada lelaki yang pikat aku macam ni , aku mungkin akan jatuh cinta . Tapi aku tak , sebab aku ada Vanilla , YAYYYYYY . hahahaha.  Vanilla tak ngorat aku , aku yang ngorat dia , jangan tanya macam mana  , aku sendiri tak tau ! 

K lah aku ni dah tak betul  :\


You Might Also Like

0 Comments