. There's always a first time .

7:42 AM

Greeting Text
the view in front of my house 

Hollaaaa ! Heyp heyp heyp . Wokyeh , apa kabar dunia , aku tak da banyak masa , so ini je yang aku sempat tulis . Well my progress ? Alhamulillah , I got 9 A's and 1 C+ in my exam , C for Addmaths  , #sigh need to work harder , 9A's is inculding 5 A+ ,2 A,and 2 A- . Okeylaaa tuuu . And this is the first time I got number 1 in my life . Number satu dalam kelas and tingkatan . I'm happy of course , but I'm damn scared cuz my friends are going to whip my ass in the next mid year exam . zzzzzzz . SO , I need to maintain . Jiayou ! Top 3 tu kira okeylah bagi aku . 
Heyy , korang nak tau tak ,sejak sejak ni aku cepat letih , aku pun tak tau la kenapa kan ? So , sepanjang minggu ni , aku tidur kul 9 atau 10 , pastu bangun kul 5 , Tpai kan aku rasa tak betul , sebab bila aku bangun kul 5 , aku jadi hyperactive kat sekolah . SERIUSLY ! aku tak leh duk diam . Wajib ada benda nak buat .SELALUNYA , aku tidur kul 2 atau 3 . Setiap pagi kat sekolah , macam biasa aku akan salam kawan kawan aku , beratur dalam line , pastu senyap sampai belik kelas , senyap tu sebab aku tidur tapi mata terbukak . Aku tak akan layan sappeeee pun . Tu yang aku jadi tak betul sejak sejak ni , aku tidur awal bangun awal , kat perhimpunan aku akan cari benda nak buat , cari orang nak kacau . Duk diam tu macam pelik bagi kau pulak . Adoiii .Sekarang ni aku lebih tumpu perhatian , okey okey , benda yang bagus , lepas ni aku akan solat tahajjud pulokk . 
Okey tukar baju , eh topik . ngeeeee #jangan ngada ah azwa . Weyh , lelaki , tolong lah jangan kacau kawan aku tu  , aku tau kau suka dia , tapi dia dah berpunya , kenapa perlu usaha lagi ? Satgi dia jatuh cinta dengan kau , BF dia patah hati . mental breakdown setahun ,aku tau aku tau , dia istimewa , dia cantik , baik , spoting , cute , kawan aku , mestilah tip top .Kau cuba bayangkan GF kau yang jatuh cinta dengan orang lain tak tak putus asa tarik hati dia ? Sakit hati ? Kawan aku suka kau , tapi tak cintakan kau . Dia dah cop dah bakal imam dia tu haa .Aku tau , walaupun dia cintakan  kau , dia tak akan pilih kau , sebab BF dia dah banyak berkorban dengan dia , So tolong memahami , jangan lah bagi hadiah expensive mensive ni , bagi aku pun tak pe .kah kah . bukan main lagi rantai tu , Kesian kat dia la wei . jangan bagi dia berbelah bagi .thank you .
Okey daaa . aku nak tido daaaa . aku nagantuk daaa . I love you daaaa . dadadadadaaaa  . mamai daa .hahahaha .
Mie oh mie , I'm sorry that I've slept through the night . I'll promise Ill text you earlier . 


You Might Also Like

0 Comments