. OKAY orang mamai menaip .

8:02 AM

Hi pembaca setia ku . *krik krik* aku dah jadi tak betul sejak sejak ni . Mari kita list down perkara yang agak kurang asam yang terjadi pada aku hari ni . 
1. 10 kali jahit tetas jahitan yang sama , last last fed up
2. hari ni 6 kali hantar mesej kat orang yang salah . 
3. Aku menangis tak tentu pasal bila teringat kenangan sekolah menengah .
4 . Aku tahan nangis (sampai sakit tekak) bila tengok ahli keluarga aku .
5. kaki aku luka kat tempat yang sama sebab langgar tempat yang sama
6. tailbone (spine) aku sakit gila aku pun tak tau kenapa.
7. hari ni aku blur sangat sangat . orang tanya soalan aku perlukan 5 saat untuk memproses. 
aku rasa ni mesti sebab nervous . ye la kan first time . dengar cerita kena ragging . habis la . 
Apa apa pun . PERHATIAN . kepada customers yang dikasihi , aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak sebab support aku .Alhamdulillah , disebabkan Allah telah mengizin kan korang untuk membeli hasil tangan aku , adala sikit income aku . hee. Tak banyak , tapi pengalaman kan?  Tapi TIADA LAGI TEMPAHAN AKAN DIAMBIL . I'm going next week :( Im so so sorry . But thank you. InsyaAllah , kalau aku balik cuti sem , aku akan buat lagi :) dalam dua tiga empat lima hari nih , aku duk asyik berpesbuk dengan kawan2 aku . haha. bila lagi kan ? aku masih lagi nak menutup malu sebab banyak sangat duk hantar mesej kat salah orang . Aku punya to do list berjela jela . tak tau nak buat mana satu dulu . nak tangguh lesen ke , nak buat IC baru ke , nak print dokumen2 dulu ke. aduiyai. barang2 nak bawa pun takde lagi. aku kena re-list sebab ayah cakap jangan bawa bnyak barang , tak tau environment macam mana lagi. nampaknya aku kena la berpinjam . hukshukshuks . 
k la , merapu ja banyak . Bismikallah humma ahya wa amutu . assalamualaikum 

You Might Also Like

0 Comments