. Kami bukan kawan u dah ke ? .

7:42 AM





Assalamualaikum !

Nampak tak gmbar atas atas tu ? yah aku tau korang nampak . korang bukannya buta . aku tengah sakit hati . sampai hati dia buat kami macam ni , erghhh , Ya Allah , bukakanlah pintu kesedarah dalam diri sahabatku Ya Allah , aku mohon .

tak nak la cerita bebanyak . nak cerita pasal KELAS JAYA DIRI . ceyh , bunyi macam kelas yang high class . memang high class , untuk pelajar yang tak siap kan kerja sekolah . sepatutnya, nama dia Kelas Tahanan , tapi cikgu bagi alias , supaya bunyi galmer sikit (glamer la sangat) penekanan yang agak berat di berikan kepada pelajar form 3 and form 5 !  Hari ni tak de Geo , tapi sebab kan cikgu suruh siapkan nota salin , kami kena korbankan masa PJ !  MANA ACIII ! ( macha' aci kat india ! ) mehehhe . Masa PJ tu terbuang macam tu je . bukan ape  , aku bukannya nak PJ , aku tak nak turun padang , aku nak tido ! ngantukk la .  -..-  .

Oh ya !
Drama hari tu , berjalan dengan tak lancarnyaaa . aku sebagai narrartor dan director yang ketar2 kat atas stage tu , cakap laju jer , macam pelesit . ada orang cakap mcam rap pun ada -.- . ada orang cakap tak pham apaaa pun ,. nasibla , asalkan deorang paham draam aku tuh , aku syaang pelakon2 aku ,


  • Afatin
  • Fatini
  • Elia
  • Akilah 
  • Natasya
  • Dhanyaah 
  • kyryll 
 Tebaikkk la korang , i love you guys . disebabkan kornag kita dapat number 2 ! tahniah2 ! agagagaa . ouhyaeaaahh ! bila kau kaya aku belanja korang ! :P 


Azwa : School ? not much ! 



You Might Also Like

0 Comments