. delete FB kat vietnam .

8:23 AM


Finally , hehe blog dah siap , walaupun aku ada yang tak puas hati , lantak lah. Aku nak berterimaksih kepada Faqihah Husni dan Amalina , serius tanpa bantuan tutorials deorang ini , takdenyaaa aku nak dapat edit denim template aku balik . Sebenonya , aku ni sejak lepas PMR , memang dah malas gila nak edit code blog ni , dah la jarang update waktu tu , biasalah , study katakan. hikshiks . *gedik kejap* baru baru ni aku baru perasan yang blog aku ni dah lama tak tukar kulit baru , tau tau bukak HTML , * PAMG * macam kena tampar , aku dah banyak lupa coding ni . Menangis meroyan kau , dah la lupa , terrrrtukar template jadi simple . Aku pun gi la bukak balik tengok orang2 yang aku folo ni , termasuk lah dua dua tu , ada tutorial tentang denim template. they saved my life .hehe lepas edit denim , aku pun amik je apa yang ada , agak kemalasan nak edit background sendiri kali ni , *Tu la , frust la ni sebab excited pasal esok* , lepas tu aku edit mana yang ingat , actually takde la lupa mana, hehe. So tadaaaa , this is my blog now , pastel-lized ! 
Apa kes yang tajuk macam suspens je ? YE YEEE , aku tau , I've been such a bitch lately, that I've deleted (bukan deactivate) my FB account , Twitter Account , and other stuffs ,except my Tumblr and Blog , These two are toooo precious to be deleted . Tapi , anyhow , after my SPM , I've recreated them , so yeah , you know , you can follow me if you want . Aku delete dulu sebab aku stress giler dengan trial , haha stress sampai sakit youu .bongok jugak aku ni kadang kadang ,tak fikir apa yang betul dalam dunia ni sebenarnya . To be honest , my fatal flaw is pride. I want to be the best , to be the greatest , my name to be said , aku nak orang bangga dengan aku , terutama sekali , parents. Riyak namanya ni Azwa oi. Tapi sejak aku sakit ni , taubat la jugak , semua ni dunia je pun , lantak lah result macam mana pun , aku redha. Sebab ada hikmah Tuhan buat macam tu kan ? hehe. Alhamdulillah . Aku pun sebenarnya gabra la jugak , katanya esok sampai result . YA ALLAHHH , takutnya , tawakkal je sekarang ni. 
So guess that's all huh ? till tommorow . *OMGOMGOHEMGEEEE, TAK SABARNYA* Ok ok , over la pulak . I'll leave you here with a few pictures .muahahha







Excited , Heads over Heels
Azwa


You Might Also Like

0 Comments