. You take me all the way .

10:02 AM


"I'm only half way there , but You take me all the way " 
Bismillahirahmanirrahim . Apa khabar antum semua ? :) I'll promise that this will be only a quick update. Actually I wanted to study tonight , but I can't bring myself to do so . Teruk kan ? Haha . Ya Allah  , Azwa , Tahun bila nak berubah tah ? Ana join satu Daurah RM pagi tadi . Setengah hari berada di Masjid An Nur UTP . Hari ni belajar pasal Hadith 40 Imam Nawawi . Alhamdulillah , dapat jugak ilmu sedikit hari ni dari minggu2 yang lain menyerabutkan kepala otak yang memikirkan assignments dan berbagai. In shaa Allah , I'll share . But most of you just might knew them more than I have :( , Sila tunjuk ajar please . Ana nak follow blog blog sekarang ni , Reading List hambaq kot .Penuh dengan orang yang dah kahwin . Ana follow depa ni dari form 1 , jadi sekarang depa dah jadi mommy bloggers . Ana rasa pelik membacanya , -.- . 

Pasal kahwin ni , hmm ana tak tau nak kata apa , memang la ana baru sahaja 17 3/4 tahun , ana muda lagi . I know I shouldn't even been thinking about this . I don't know why everything that revolves around me just came back to that one point. The more I pray to avoid all this , the more reason to get this done and over with. I know , I can see my senior's face right now , reading this post , mesti akak akak termuntah nak mendengarnya . *lambai lambai , HIIII *  . I know my mum is really worried about me being here, and she has a damn good reason why she wants me to get married as early as I can. With my history , my weakness , my sickness and all . Ana sedih sebenarnya, sedih memikirkan tentang ni. Sedih sebab ana tak cukup kuat untuk jaga diri sendiri . Sudah sudah la tu Azwa. Ya Allah , jauh kan lah aku dari maksiat , jauhkan lah jauhkan lah jauhkanlah aku dari zina. Amin .

Ok , baru baru ni ana dapat result Test Chemistry , honestly it was a wreck. My result is the worst among the worst . The moment when Mam Norma called my name , I snatched the paper , when  I peeked , I can feel the bile in my throat rise . Immediately , to the toilet. I vomitted, and cried , and cried cried cried . Yeah , this is normal, my school friends can interpret this. I'm a cry baby . I just can't accept the fact, especially when my marks are extremely low. Nampak tak conspiracy ? Ana trima hakikat lambat sikit . lepas 4 jam . Masuk kelas muka macam zombie. Ana fikir dah ana nak keluar je dari UTP ni , nak ambil art stream atau full islamic studies. Tapi ana fikir balik , nak putus asa ke Azwa ? Tak jugak kut , kita tengok test 2 dan final exam macam mana . Kalau pointer teruk , keluar je lah dari sini. I don't want to leave UTP , I love it here ! especially Rakan Masjid , Lajnah Strategi dan Dakwah. These girls has given me a new experience . Syukran Jazillan . Uhibbukum jamian. Azwa tahu , dalam LSD , Akak2 sekalian mungkin ada yang tak suka perangai Azwa atau fikir Azwa ni teruk atau apa apa je la , Azwa nak minta akak semua tegur Azwa , tak kira la dari segi apa pun. Azwa terima , In Shaa Allah . Go LSD!

 Rakan Masjid Junior plak , hmmmmmm . I don't know how to say this . Honestly , I don't want the post as the media team leader , because I'm lazy . But when someone gives me a responsibility , I take it seriously . So , i will do it , Lillahitaa'la . I may not like one of you (muslimin) , but when we have to work together to keep this organisation going. Ana minta maaf kalau ana ada yang terkasar bahasa , atau tegas sangat . Asif . Ana hanya menjalankan tanggungjawab . Kekadang jawatan tinggi pun kena push jugak sebenarnya . Sekali lagi. MAAF . Later on the same day I got my results , I have to present in during Liqa .Which everything was prepared at the last second. I finished the slide on the last miliseconds , So was the video Fakhri made . It wasn't that great ,the slide I meant. But the video was superb . We'll try to produce more video as such in the future , on our own copyrights of course.

It's already two . Damn it . Time to take my meds , since I can't sleep. Goodnight everyone . Assalamualaikum 

Pray for MH370


You Might Also Like

0 Comments