.Azamku .

5:02 AM


Assalamualaikum 

Happy New Year Bebeh ! Korang nak tau tak ape Azam i tahun lepas , xD  
Control makan *Budus kan ? tak de keja nak control konon2 nak maintai 40kg , bengong la , orang membesar 
Solat tak tinggal , :) Baik kan i ? tapi ade jugak tinggal isyak *Astagfirrulahhala'zim , Ya Allah maaf kan hamba mu ini -.- 
Belajar bersungguh2 , * serius tak tercapai -.-|||  . tak berusaha lansung ! i memang pemalas .
wani wani , bila nak berubah , kenapa malas sangat nak belajar ? Tahun depan PMR tau tak ? *meraung kejap * Adoi . kena belajar bersungguh , tapi , tak nak , malas sangat . Buatlah demi Mak & Allah .  :')
Azam 2011
  • Solat tak tinggal
  • Seminggu sekali solat hajat (lepas siap jadual)
  • belajar macam orang gila :)
  • Exercise :P *betol ke nie*
  • 8 A  , dalam tangan 
  • Tidak percayaka mana 2 manusia yang hidup kecuali Allah , ye la , Allah buka manusia (dosa ke ? x percayakan sapa2)
  • Mencari seorang inspirasi , sape ekk ?
Tu je la , banyak2 nanti tak mampu ,
Bismillahirrahmanirrahim ,
in the name of Allah , the Most Gracious , Most Merciful .
Ya  Allah , yang Maha Besar , Maha Mengasihani , Berikanlah Hamba mu kekuatan untuk belajar , memperoleh ilmu , dan ketanangan menghadapi peperiksaan pada tahun hadapan , Jauhilah Syaitan dari diriku , Kuatkanlah imanku . Tabahkan hatiku .
Ya Allah ya Tuhanku  , ku doakan sahabat2ku , agar mengahdapi tahun 2011 dengan penuh ketenangan , dan kegembiraan . Agar mereka dapat berjaya menduduki peperksaan dengan cemerlangnya 
.Ampunkan dosa kami Ya Allah .Jauhkan godaan syaitan dari kami
Amin Ya Rabbala'lamin
semoga doa wani dikabulkan . huhu
Photography Graphics, Tumblr Photography

Saya yang berdoa .















You Might Also Like

0 Comments