Day 6 : Ur Celeb Crush !

11:35 PM

12 FEBUARY 2011

ASSALAMUALAIKUM ,

wani suka celebriti mne eyy ? jangan marah kak huda  , hee , wani minat bukan kerana kehandsome-an dia , Wani suka dia sebab badan dia taf siot :)


TAYLOR LAUTNER 



Ada sorang lagi , yang ni memang tak perlu kata , dah la cute hehe .


TAE YANG

Badan dia pun taf kan kan ? wahahaha . nampak sangat wani gila laki2 yang bermuscle . tak de la . ntahla , memang minat deorang ni lama dah . Kalau bf wani Taf macam ni kan bagus , suruh dia angkat je mana2 kita pergi . :P mngada ngada sungguh ! 

You Might Also Like

2 Comments