. Ukhuwwah fillah till Jannah .

7:48 PM

Bismillahirahmanirrahim
Kaifahaluk ? Ana di sini baik baik sahaja. Alhamdulillah. Syukur pada Allah kerana ana diberi sehari lagi untuk menghirup udara yang segar, sehari lagi untuk merasakan makanan, sehari lagi untuk melihat wajah wajah yang tercinta. Selama ni antum semua dah tahu kisah adik beradik ana di Hi-Tech , sekrang giliran ana ceritakan saudara saudari di UTP.
Ana janji nak ceritakan tentang kawan kawan ana di UTP ni kan. Sejak masuk sini , ramai kenalan yang ana dapat , dan semuanya ikhlas menerima ana sebagai  sahabat. Ana ada Smart Group , LSD , Buddies , RMJ , dan geng ana sendiri. Tapi ana tak cukup masa la kot nak ceritakan semuanya hari ni , ana nak cerita yang paling rapat dengan ana dulu. Geng ana sendiri .
 Geng ni bukan gengster atau apa ya, kami hanya sekumpulan manusia yang saling memahami. Sebab yang utama kami rapat adalah kerana tutorial dan drama english sekali. Dalam tutorial tu , yang perempuan hanya ada 5 orang dan 29 lelaki , dan yang rapat adalah 3 group drama sebab ana , fiza dan naurah yang melekat menyebabkan ahli group kami terpaksa berjuma pada tempat dan waktu yang sama untuk membuat latihan.

 Sem 1 memang tak akan dilupakan , sebab susah senang dirempuhi bersama insan insan yang Allah hanya tahu betapa ana sayang mereka. Kami pergi kelas sekali , latih drama sekali , IRC sekali, Study group sekali. dan yang paling ana tak kan lupakan adalah effort masa final exam. Deorang ni , (geniuses) tak study untuk final sebab nak buat prank untuk birthday ana , dan prank tu memang jadi pun , memandangkan ana ni cepat sangat percaya kan segalanya. Video yang ditayangkan membuat air mata ana jatuh berderai. 
Thank you brothers and sisters . Ana uhibbukum fillah. I wanted to upload it here , but the file is way too big. The video meant a lot to me guys. Thank you mastermind , dear editor for giving the effort and sacrifice your study time for this (I'm not sorry because you don't have to study to get a good pointer. lol) .We studied together , demi Allah , demi ibu bapa kita yang banyak berkorban di rumah. It may have been only a few months but the bond is strong , and it all came back to our intention , niat tu penting ye dak ? kita datang UTP bukan nak cari kawan , kita datang UTP kerana Allah , sebab kita nak menjadi muslim yang berjaya agar dapat memperjuangkan agama Allah swt , tanpa  disedari Allah swt menghadiahkan nikmatnya persahabatan antara kita. Truthfully speaking , I cried a lot when the thought I'd be leaving next year kills me. To separate with the most beautiful people I've met in my life.

Thank you , Naurah , Afieza , Fakhri , Amin , Azfar, Bisyru , Fez, Din, Nasri , Zharif , Norman and more














 
Hope that our friendship last forever. Ukhuwwah Fillah A'badan Abada.

You Might Also Like

0 Comments