. Jatuh lagi ?!

10:26 PM

Assalamualaikum , 
adooiyaii , sakitnya kaki ku , T__T
hari jatuh lagi . hari ni , jatuh , yang memang tdak dijangka walaupun sesaat . huh . 
memang dah tau lantai basah , so , mestilah jalan slow slow .
tapi bila smpai je dekat pintu bilik , jatuh . !
ad air tumpah rupanya , so extra basah . jatuh memang terlentang . 
sakit gila ! aduuh . memang kepla terhantuk kat dinding , mnambahkan pening di otak , kaki "terpele'ot"
erh , nasib baik tak patah , tangah melecet . T_____T 
 tak pe lah , sekarang jalan pun x betul dah . saya tak kisah , asalkan bersyukur , sebab msih mampu berjalan.
Amiinnnn .

:)
tengok saya masih boleh senyum walaupun berjalan enjut2 .
senyumn x iklas hua3
Yea , tadi pegi buat passport .dekat jabatan imegresen . huh , panjang gila line .
sabar je lah , pergi kul 10 . balik kul 12. buat passport tempoh 2 tahun sahaja. ok la jugak
yay , tak sabar rasanya , nak jejak kapal terbang lagi , :)

Saya yang merana menahan sakit . xD

You Might Also Like

0 Comments