Matang ke kita ?

7:34 PM

Assalamualikum .
Setelah buat beberpa blog walking . jalan kat blog orang , ad jumlah yg agk bnyk blogger yg bru form 1 (ckap macam dah umur 20) hahaha
tapi serius bdak2 form 1 punya blog mmg stylo habis . baca pula post2 mereka . serius kisah hidup memang matang . gmbar sendiri pun snap mcm  dewasa . terutama yg  mnat bab2 photography (im talking bout girls okey) . beautiful shots . its hard to belive when they say "im thirteen !"
tapi kalau kita tngok sekolah saya yang amat bagus ini. *SMK TAMAN HI-TECH, KULIM KEDAH*
Bdak form1 msih comel2 lagi . msih bermain2 lagi . msih  angau2 lagi mnat sana mnat sni .bolah dikatakan mcm adik2 yang blum berdikari .
ME ? hua3 . saya rsa diri saya matang ,kut .tpi orang kata saya macam budak2 lagi ! saya x percaya . sebab orang yang matang , akn diam bila dimarahi , tdak melawan .kerana dia faham ajaran agama . orang yang matang tdak akan mencetus pergaduhan sebab dia ingat yang tersayang "ibu ayah , x pun bf @gf " ye lah .kna jaga nama mereka btul x ? buat malu je gaduh .tula . kat sekolah selalu terjadi kes2 gduh antara kaum . ada yang bawa kayu , ada yg bukak langkah silat .adess .x pe . matang fizikal sahaja . mental blum lgi . haha 
pe la , x tau nak cakap pe lagi . nanti je larh smbung :P

Saya yang mendapat ilham dari orang yang muda dari saya

You Might Also Like

0 Comments