. MACAM **** LAGY :(

7:25 PM

Assalamualikum , 
Saya bengang hari ni . nak tau sebab ape ? sebab ada hantu makan kad hotlink saya !!! 
BENGANG BENGANG BENGANG .
memng dugaan sungguh ! nak tunggu org maki2 je nie . tpi x pe la . x nk la . 
x elok dipandng orang kahkahkah
Huh ! ni semua saya punya psal arh , gatal nk set pin 6ber . tpi ad org dah set pin number tapi lupa . so kna key-in number P U K . ( watever it is =.=)
Number P U K tu pla ad atas kad yg kita beli sim tu . Selalunya ada dlm dompet . tpi hilang ! 
now , my sim is BLOCKED ! 
sedih sangat , nak mcj ngan dya pun tak boley , T___T sob sob :(
Dah la cuti panjang x boleh nak jumpa , n THEN SIM PLAK KENA BLOCK . 
aduuhhh . Ya Allah , adakh ini balasan dosa ku , atau tanda sayang pada HambaMu ini dann berikan ujian ? 
ape2 pun mmg saya doakan dapat jumpa kad tu balik :(
HUH , nama je ada 2 adik , bukan nak tolong cari pon . buat bodo je ! huh . memang la deorang x heran kad kita hilang . setakat laptop dia masuk semut pun nak heboh .konon semut makan file laptop !
huh . klau mcm nie la hidup . lebih rela duk blakang hutan nang monyet2 . yang sorang lagi tu duk main anak patung dia . suruh tlong pun malas. ! argh !!! geram nak mampus ~ boeh bunuh diri ? x leh , dosa . huhuhu
HOW IN THE EARTH IM GOING TO CONTACT U ?
forgive me
T_______T

saya yang x tentu hala

You Might Also Like

2 Comments