.Nafsu oh Nafsu !

6:06 PM

Assalamualikum .
Tjuk perbincangan macam berat kan ? memang berat pon .
hehe ,mest korag fikir macam2 kan dalam perkataan "NAFSU "
hah , selma 9 tahun hidup ngan adikku Sarah , baru ku tahu , yang nafsu dya memang  x bleh di-control!
(oh tidak , budak 9 tahun x leh control nafsu)
yeah , she just cant resist it ! 
. . .
Dia nak makan2 je . sbb tu dya yg pling comel antara kami adk brdk .hehe
ya ! nafsu makan ! . laki hanya ada 1 nafsu , perempuan pula ad 9 !
hehehe ,
 Emm . nafsu saya makan ? x kuat lorh , sebab saya cuma makan biskut kering xD !
sedap . dn mnjimatkan nasi untuk adik adik aku yang kelaparan , ni baru dinama kan bertolak ansur kan ?
haha , kalau ada MC Chicken burger ngan kuih lapis  ,
 korg pilih yg mna ?
msty la burger! hee . klau saya pegi majlis mna2 sya ttp x akan makan bnyak sebab ,
ntah , memang tekak tak boleh trima mkanan yang banyak
Kecuali*  kalau jarang makna benda tuh  ,
gernti makan banyak !
ada satu yang saya betul betul teringin nak makan sekian lama !
 makan western !  dah berkurun lama mama ayah  x bawa kami makan western *wiping my tears*
serius kepunan nak makan . kalau ada yang hati baik , sudi la bawa saya yang sseprti budak kampung ini
wah wah , budak kampung konon! nama je duk dalam taman . tpi tak pernah kaki jejak luar pada pintu rumah kecuali kluar n terus naik kereta ! main basikal pun tak . *Hidup spt di penjara*
hemm ., ape ape pun . nafsu nak makan masih boleh di-control oleh diri saya :)
Adik , controlah makn adik ku Sarah . kan comel kalau kurus mcam dulu2 ?
hehe
k la , bye

Saya yang menasihati

p/s : Saya bukan diet ;)


You Might Also Like

2 Comments