Tentang Cik Wanie

11:30 PM

Assalamualaikum ,  belum pernah lagi tuan blog ni  memperkenalkan diri an ?
hari ni nak citer2 la sikit tentang budax comot nie .
im a freshie :]
ni bukan hantu xD

Nama sebenar : Syazwani binti Kader Ibrahim
Nama yg digelar :p : Wani , wawa , Syazz , Along , kucing , *susu* (diejek krn x suka mnum susu) , caju , pendek , sayang(ngada2 je nie) hahahha
Umur : PMR CANDIDATE 2011
tempat lahir : Seremban ,Negeri sembilan
Tarikh lahir : 15 April
Stay : Kulim Hi Tech

Hobi : Melukis , Main Piano ,berfesbuk , bermyspace , menulis belog 
Cita2 : Ahli Muzik ,Fashion Designer ,Web Master
Sekolah :    Tadika Bright Eyes . Lunas
                  SJK (c) Kelang Lama
                  SMK Taman Hi-Tech 
Siapa saya :
Seorang kakak yg selalu dibuli , seorang anak yang malas *huahua*, seorang pelajar yang nakal , seoarng PSS yg bertanggungjawab *prasan!* , seorang kawan yg . . . x tau . huhu . Oh ya . saya suka dengar lagu mengikut liriknya . saya pendek , ya , pendek dari adik2 saya . :P jangan gelak , berdosa . hehe .  

THE MOST IMPORTANT FACTS OF SYAZWANI :
Fakta pelik tapi benar 
  • Suka kenakan orang ,( tpi kna balik )
  • Tak suka makan apa2 ngan sos .
  • Suka Cemburu x tentu hala
  • sikit sikit nak nangis (sensitif siot)
  • Menangis tapi x nk mengaku .
  • menangis duk dalam almari sorang , *duk lam almari rasa mcam dipujuk oleh baju2 . derorang amik brat lgi dri mnusia.
  • Luahkn perasaan kat cermin *selalunya bila happy 
  • Cepat sangat merajuk .
  • Pantang nampak Kucing !
  • Suka bt muka tembam bila blur , x de gambar .hehe.
Takut . . 
  • Allah SWT
  • Bila mama naik darah (oh seram !)
  • Segala mnatang yg bernama "insects & amphibians"
  • Bila gaduh ngan dia
  • Bila kawan tak percayakan kita
  • Kiamat 
  • Hukuman Allah swt
  • ditinggalkan oleh dia
  • bila org terjah saya semasa ckap sorang2 , bkan sbb melatah , tpi i scream like a girl (eh , i am a girl) hehe
Suka 
  • diberi hadiah yg brupkan titk pluh sendiri (bg lah nt yea ) haha
  • warna merah , hitam , putih 
  • makan masak lemak cili api yg dibuat oleh nenek kesygan 
  • bila dia senyum (oh indahnyaa harikuu )
  • melengahkan masa ckgu *haha xD jahat an ?
  • korea !
  • bt memek muka sedih, mnta ampun . :)
  • air lychee :)
  • melukis potret muka mngikut gmbr
  • usha org mcm diorg bersalah. haha

Daily words

  • Oh My . . . (sekian2)  ! *ikut mood la nk ckap ape
  • Ishhh .
  • Adoiyaii 
  • Kuang asam
  • huh , darsar tak matang !
  • hahaha , hehe , huhuhu
  • what the . . .
  • Bla bla bla
  • i love you
  • emmm .
Benci
  • orang yang kepoci
  • orang yang laser
  • orang yang buat2 manja , pdahal x mnja pon
  • orang yg suka cari perhatian
  • orang yg brkwan semata2 populariti
  • orang yg mainkan perasaan
  • orang yg merosakkan diri sendiri (x pham tanya)
  • orang yg mngajak org bt jahat
  • orang yg x sedar diri
  • orang yg maki org tanpa sebab
Lahirnya Blog Kesayangan Ini ~

Blog ini dilahirkan pada 3 March 2009 .Saya tergerak hati nak buat blog ini sebab saja saja , lepas 20 entry macam tu, saya abaikan blog ini sampai tumbuh swang , n then blog ini diaktifkan sehingga hari ini . blog saya tak cantik . blog saya pun simple je . kalau awak suka , followlah , kalau tak , tak pe lah . tak perlu cari gaduh atau ap2 pun . So , saya ni hanya ad pengalamn 2 thun , tu pun HTML x reti2 lgi smpai sekrang . kpd yg dah brtaon2 dan pro bloggers . saya mnta tunjukk ajar . :)

Copyright Reserves Wanie










You Might Also Like

1 Comments