. Ada itik dalam laman aku ! .

6:36 AM

Greeting Text
Hello semua . hari ni agak letih bagi aku . Dan aku telah berdosa banyak dengan menulis setiap ayat di belog ini . mak aku gerenti sekeh kepala aku kalau tau aku online sekarang . damn damn . Allah , ampunkan dosa aku . Hari ni aku cat itik . haha jom tengok .






\\ Itik aku lawoo kan? // 

Macam ni citernya , itik tu ekor dia patah , and badan dia berlumut . disebabkan aku kesian tengok dia , aku dan adik ku pun cat la dia , transformasi yang hebat . love u duck . boboiiii . 

Aku dah ngantuk la pulak

You Might Also Like

0 Comments