. Kill me ! .

2:57 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang . 

Heartbreak 



Haii , manusia dan beruk²   yang sedang membaca . *macam laa aku ni lawoo sungguh . Maaf , being a bit harsh am I ? Hello , handsome & Gorgeous sekalian . Hoho . To you guys whoever is reading this sheep# . I ,  Azwa , wants to make a huge confession of myself . Which is , Aku sudah disahkan genius bengong , mengikut kajian Prof. Ali bin Abu bin Mamat bin Sipolan yang duduk di rumah kongsi depan rumah aku . Seriously , aku rasa macam dah bodo jaa sekarang nih . Aku ingat kut la lepas PMR ni aku lebih senang nak ber-happy² dengan apek² aku tuh , EH , kawan² le . Selain daripada itu , takbolehbelah#  kut la aku boleh sambung perkhidmatan aku dalam meng-usha² Vanilla . kekeke . Apa ? lantak lah . Itu memang kerja aku daripada dulu . Jangan banyak soal , Aku baling monitor 30 inci ni baru tau .

Baru² ni kan aku check jawapan untuk kertas soalan PMR , aku dapat result dah . InsyaAllah strike . Aku nak laptop tak pun ayah aku nak bagi aku Nikon DSLR . InshaAllah . 
 Geografi : 53/60 : 88%
English : 37/40
Maths : 37/40
Science : 37/40
B . Melayu : 24/40  #sheep -.-
Sejarah 44/60 : 73% WTH , 

BM aku cuma harapkan paper 2 saja . Sejarah harap sangat diturunkan gred . Amin . KH pulak tawakal sepenuhnya , inshaAllah A (= 

FYI , esok kawan aku yang duk nun jauh di Sabah , Adila , akan turun sini bhaii ! Boleh dikatakan gembira tak terkata² . Habih tu  yang sedih sangat sekarang ni ? Hemm , Sebebebebeee   narnya , sat tergagap la pulokk . Sebenarnya , aku sedih sebab tadi mak aku tak bagi ku tengok katun . wuwuwuwuu , nampok bebeno menipunye .

Aku punya hubungan dengan si vanilla makin renggang  . Well , risau la jugak , kata nya , untuk kebaikan kami berdua , sapa yang cakap tu '? ha ? meh sini nak taboh . Tak pe la . orang tu orang yang aku hormat . Aku rasa bersalah sangat sebab aku selalu sakitan hati Vanilla . Sekarang ni tak boleh pulak nak jumpa selalu . Aku anggap je sebagai ujian Allah .  Aku cuma mampu berdoa ntuk yang terbaik untuk dia . 

OKAY ! so , sebagai Ex candidate PMR , aku ucapkan goodluck kepada form 1 & form 2 . Emily , Aisyah , Fikah , Una , jangan lhaa risau sangat pasal BM tadi tu . yang dah lepas tu FORGEDDID . Kalau nak tanya jangan segan² nohh .  #buatmacampandai . Akak cuma boleh tolong math je la . 

OKEYLAHH . daripada aku merapu merapan , baik aku chauu nak makan kuey teow . Serius , aku kepunan kuey teow sekarang nih . -.- 

Azwa : Make your anger expensive so that no one will afford it , Make you smile cheap  so that everyone can get it for free . TRYING TO SMILE RITE NOW . ('=

You Might Also Like

0 Comments