. Mami Tercinta .

7:46 AM

. Assalaualaikum kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang . 

She's just like my mother



Aku nak ceritakan kat korang pasal seseorang , seorang kawan yang begitu baik padaku . Seorang yang aku amat ayangi . Aku kenal dia masa sekolah rendah , kawan dari sekolah rendah . Comel , putih , gebu . Dia pandai sangat , ada je subjek yang dia skor , time sekolah rendah , BM dia tup² dia dapat 100 , setiap kali ! Aku sayang sangat kat dia ni , sebab dia selalu buat lawak , mulut boleh tahan lezer , caring la jugak , dia seorang yang AMANAH . Kalau cerita rahsia , memang jamin takkan bocor . Dia kat sekolah ajar aku Science , dia pro Science & Sejarah  . Kalau bebel kalah mak aku sendiri , dan sebab itulah aku anggap dia macam mak aku . serius . Mami aku cute , haha , jangan jeles nohhh , Mami , Dek Chik mintak Maaf sangat²  sebab mami terasa kalau dekchik tak tulis pasal mami kat blog dekchik ,Sorry ye mami , Walaupun kami tak de Daddy , ceraikatanya# kami tetap beruntung sebab mami sorang janda yang power . =P Sebagai anak mami yang ke 4 , saya akan jaga DekTeh (bongsu) dengan penuh kasih sayang , jangan risau , Kaklong pulak , yang agak gegila itu akan Dekchik hormati . kuikuikui  sama la jugak dengan KakNgah n Kak Lang (=
Sayang mami ! Saya takakan lupa apa yang mami bebel sepanjang kita kenal . HAHA , jangan marah , nanti awet muda tak jadik . Jahatnyaaku# . Dekchik tawu , dekchik comel kan ? dekchik anak yang baik kan ? muahmuah [= 

Azwa : Friends are forever   ['= 

You Might Also Like

0 Comments