. Kill the silence dude .

8:12 PM

. Assalamualaikum , kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang . 

Apa khabar Malaysia . Alhamdulilah , hari ni cuaca baik . Aku tengah sibuk edit mengedit lukisan aku untuk diupload . Upload ke mana ? mana boleh bagitau . haha, dah siap nanti aku bagitau kat hampa nohh . Dem ah , tengah sakit satu badan ni , muscle craps , tu kebiasaan bila aku dah lama tak pukul bola , pastu tetiba je start balik . dah la kena 'smash' dengan bola squasy tu . Ayah aku pukul punya kuat , lepas tu bola tu melantun kena leher aku . Nice aiming dad . Hentah berapa banyak lagi bengkak yang aku nak kumpul .

Sekarang ni aku sibuk ya amat . Tapi aku sakit , sebab duduk sorang sorang dalam bilik hadap PC, Macam orang gila . HUH . bosannyaa . HAH , perasan tak aku dah upload gambar dekat sebelah ni , lukisan tu . cantik tak ? kuakuakua . #perasan . HAHA , so amacam , suke tak ? tak nampak ke ?


NAH , amik . aku lukis ni tengah malam . tetiba dapat ilham . Ni pun edit , sebab yang ori gelap sangat , tak nampak . okey lah aku tak boleh nak merapu banyak . bobooiiiii . kiss kanan kiss kiri #muahmuah (= . 

Azwa :Mak lama lagi bulan 11 , nak topup sekrang boleh ? ='(  boleh la , susah la . nak kena tukar maxis lepas ni . mahal kot nak mesej celcom ngan maxis . Asal kawan semua guna maxis huh ? 

You Might Also Like

1 Comments