. angau .

8:40 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang .

*HARAP MAAF : ENTRY GEDIK*

. oh nooo . sudah bersawang sawang blog aku ni .ellow ello . ape kabar korang ?  ngee . eh eh , ape kena mngena ngan tajuk blog aku tu ? hoho . yeh , bukan aku yang angau . time aku angau dah lepas . sekarang ni aku rindu jehhh  . RINDU SAPE ? ade laaa . jangan menyibuk !

Sebenarnya aku nak cerita time aku angau dulu . biasalaa . bila dah masuk alam alam gilo ni . minat kejap sana sini . tapi bila dah gila gila angau kat seseorang yang spesifik *tudiaa guna perkataan bombastik*   , boleh meletup ohh . itulah yang dinamakan angau . dalam kawan kawan aku ni , setiap seorang tu akan sukakan seorang pada tempoh yang agak lama . *lama maksud aku dalam berbulan bulan*  angau tu boleh buatkan kita jeles tahap gaban , kasi meradanag abis bila kita tau orang tu . ada yang aku tengok nangis sebab tau orang yang dia suka sudah dimiliki . = =' ape nak jadi . kumbang bukan sekor , derr . lagipun sekrang ni bukan masa untuk bercinta ! kita kena belajar . yang gatal sangat tu kenape ? * HAHAHAHA  , abaikan . cakap orang . sendiri yang lebih * 

stori mori , hah . ramai gila yang suruh aku tulis pasal MR aku kat sini . heee . aku tunggu masa yang sesuai je . nak tulis ke tak haa ? NANTI JE LHAA . bila orang cabar nanti baru aku tulis . ta nak tules sekrang . nanti aku tulis . aku gelak sorang sorang ,  fuhhhhh mak aku ingat aku gila pulak . bahaya .



Azwa : I rindu u tahap tuuuuuuuuttt . :'( 

You Might Also Like

0 Comments