. kening kening .

10:24 PM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . Kalau jawab sayang .

. hello hello . ikan buntal in the house . EH ? IKAN BUNTAL ? nani kite citerkan . :) ape khabar duniaku :) . Aku amat merindui kamu . MMMUUAAHHHH . upps ! basah sudah ini monitor . kekeke . nak tau kenapa aku gedik hari ni ? sebab mak aku puji aku . HAHA .yesss . MY MOM okey , bukan orang sebarangan . masa nak sembahyang jemaah tadi . lepas pakai telekung . mak aku ushaaa je aku . pastu dia cakap " Along , kening along . . " . aku pun terkejut . lepas tu mak aku tengok kening adik aku yang agak tebal . Pastu aku cakap la , " Bulu kening adik , angah memang banyak daripada along . along ngan ikin punya sikit je ." aku dengan sedihnya sikat bulu keing aku ngan jari . huhuu . ingatkan tak pandang rendah ngan kening aku ni . " Kening along kemas macam cukur , halus je " mak aku cakap . Fuhh . aku gembira tak terkata . bukan senang nak suruh parents aku puji . liat sungguh! kecuali nak puji yang bongsu . yang tu straightt jaa . so konklusinya , aku gedik sebab mak aku puji ari ni . yayyy .

Pastu aku dapat gelaran ikan buntal dari budak budak kelas aku . yeahhh . bagus sangat la tuh = = . AKU DAH GEMUK !

Azwa : Planning a diet list after the big exam

You Might Also Like

1 Comments