2:48 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang .

(curi curi on)

WHAT HAVE I DONE . arghhh . omigod omigod omigod . rasa bersalah menyelubungi aku . guilty . GUILTY ! mane boleh men men ngan mende mcam tu . haishhhh . :( SORRY

GOSHH . im not in a good mood today . and still my mind is going through all this "stuffs" . Nevermind . we can always run from problems . but we cant always hide . My head is pounding like __tuut__ . =.=||  . Bukan senang  nak jadi seorang anak yang solehah , seorang pelajar yang menjadi model . aku berjihad ngan nafsu aku sendiri .*NAFSU??*  YAHHH. nafsu untuk bermalas malasan . nafsu untuk tangguh . nafsu untuk melawan cikgu . nafsu untuk tidur sepanjang hari . nafsu untuk ponteng kelas _____ . nafsu untuk lempar kerja kursus . nafsu untuk membantah pengetua pagi tadi * NAFSU sahaja . tak buat pun* . dan macam macam lagi lah . satu usaha yang besar . STRESS siot . tambah tambah ngan orang orang kat rumah yang desak aku . haishhh . mak aku punya la risau aku tak dapat 8 A . ape lah nasib aku ni .
hahahahahahhahahaaaaaaaa . aha aha aha huhuhuhuhuhuhuuuuuuuu :'( 
BERSALAH lagi , sebab curi curi on 


Azwa : IM CRAZY 

You Might Also Like

0 Comments