. Letih merapu .

8:11 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang .

. Hari ini saya akan merapu sebanyak mungkin  .

. FUHHHHH . letih tak terkata hari ni . kawad kawad kawad . eh , eden bukan ahli kontijen kawad . sorry . aku cuma jadi orang pegang spanduk jea . yea yea . aku  tau taraf rendah . hah . biarlah ! kalau lah aku berpeluh macam hari ni hari hari gernti kurus . kuikuikui . merapu banyak aku nieh . tadi baru balik dari tucen yang baru masuk . sikit je orang tapi okeylaa cikgu tu . hermmmm . disebabkan aku kena pakai baju kerung atau kebaya yang berwarna biru . which is aku tak de aku kena pinjam dengan cikgu . hoho . nasib baik cikgu kecik macam aku . bahaahaa . maskot kami lagi merapu . haha . tapi terbaik la . sporting . adik aku cakap dalam banyak banyak yang pegang sepanduk tu aku yang paling tak bermaya . ceyhh . ==  . waa tak makan pagi . memang la wa letih . haizz .  pastu lepas rehat ade gi . aku yang letih ni pun boleh tergrdik gedik main macam budak budak lagi . mesti ramai cakap aku gedik kan ? herm  tak pe la . buat bodo suda . I love me :)

. hemm .  [chubbyshorty]  .  yeahh sejak dua tiga empat lima enam menjak ni aku dah jarang pergi swimming . aku rasa aku dah gemuk .haha *perasan* takpelaa . aku tau korang jeles ngan orang yang pendek cam aku nie . hahaha . ya allah , apesal bosan sangat nie . esok banyak kerja rumah kena buat . tak larat lahh . adess . aku nak upah bibik . sape nak jadi bibik aku * ciss , malas betul . macam ne nak jadi isteri orang ? tak layakk *  kih kih .
dah la nak pergi tidur . bye bye

Azwa : wish you were here

Sweet Rawrs from Azwa 

You Might Also Like

0 Comments