. bila masalah datang menyibuk .

4:15 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang .

Hai semua , ikan buntal dilanda masalah . *IKAN BUNTAL*  ==|| tah pa pe . aku suka nama tu . hermm . lupakan . kenapa ? oh ya , aku dilanda masalah ke ? ehh  tak de . maslah yang cari aku . yaaa . ape kau buat kat sini haa ? menyibuk hidup aku yang ceria ni . aku jarang sedih okey . yaa , bukan salah kan kau EN.Masalah . totally not your fault . I caused all this nonsense . NONSENSE ke mendanyaa ikan buntal oii . suka buat suspens . haha . kalau korang ada masalah korang buat ape ?  kalau aku . aku lost of control . jadi tak tentu hala *bahaya* . aku pernah sakitkan diri sendiri (toreh) bukan toreh getah eyy . paling teruk pun aku lari rumah *ohh noo * .hemm kadang kadang aku nangis je . malas betul ngan masalh dunia . baik kita cari akhirat . mintak doa bnyak bnyak . huhuhu .


BYE


Azwa : Sejak bilanya aku ada maslaah == 

You Might Also Like

0 Comments