. GILA KEDEBABOOM .

4:13 AM

Assalamualaikum , Kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang :] (Maria Elena)
In the Name of God, the Most Beneficent, the Most Merciful
Heyy there ! Wassup fans ? (ekelehhh , minah ni perasan ada peminat yang tersayang ) Biar lah . hehe . Kay , nak tau sape Maria Elena , ya dia ialah seorang vlogger . Video blogger . I love her accent very much , she got the american  style of talking . Gedik gedik dia pun comel sangat sangat . Watch her videos kay ?

As you all know , i promised you guys about my post next week rite ? Well , i LIED . so what ? Its my blog , its up to me , whenever i want to write . So here i go listing my thanks to Allah , one by one . So be prepared , you might be yawing reading this post xD .


Senarai Kesyukuran Azwa 

  1. Aku bersyukur sebab ada parents . :') 
  2. Aku bersyukur sebab rumah aku ada Streamyx . 
  3. Aku bersyukur dilahirkan sempurna fizikal dan mental . Jap , tangan kaki ada dua , Alhamdulilah saya tak cacat . :] 
  4. Aku bersyukur sebab saya mampu untuk pergi ke sekolah . 
  5. Aku bersyukur sebab aku siberi nama _______ oleh ayah aku , dan mak aku setuju , kalau tak aku diberi nama Ainun , oleh nenek aku .
  6. Aku bersyukur sebab dapat kawan yang gila gila d sekolah hi-tech . 
  7. Aku bersyukur sebab Kawan yang aku jumpa semua beriman . 
  8. Aku bersyukur Cikgu2 sekolah HiTech penyanyang dan de bomb ! 
  9. Aku bersyukur sebab setakat aku hidup aku tak de lagi HATERS yang serang aku melulu .
  10. Aku bersyukur sebab aku masih boleh hidup pada usia yang muda untuk beribadah pada Allah swt .
  11. Aku bersyukur sebab masih berbaju , walau pun tak perlu memakai baju branded , yang dari bundle pun okey dahh . :) 
  12. Aku BERSYUKUR SANGAT SANGAT , sebab tak de masalah jerawat yang kronik . ;D
  13. Aku bersyukur sebab aku tembam tapi comel . (Dia cakap tak boleh rendah diri , xD )
  14. Aku bersyukur sebab aku pandai (kalau bodoh , aku tak tulis blog lah)
  15. Aku bersyukur sebab alergik aku tak teruk , setakat alergik terhadap matahari, rumput dan seafood dan gatal + pedih di muka sahaja :') 
  16. Aku bersyukur sebab ayah aku tak kahwin empat -.- /
  17. Aku bersyukur sebab bila aku demam , aku tak perlu pergi klinik , Aku telan panadol yang setia di sisi .
  18. Aku bersyukur sebab aku seorang yang pemaaf dan bukan pendendam .
  19. Aku bersyukur aku tak tidur bawah jambatan .
  20. Aku bersyukur sebab aku masih boleh solat lima waktu .
  21. Aku bersyukur dilahirkan seorang perempuan .
  22. Aku bersyukur sebab aku khatam al-quran masa sekolah rendah .
  23. Aku bersyukur sebab kat malaysia tak de gempa bumi . 
  24. Aku bersyukur dilahirkan sebagai seornag islam .
  25. Aku bersyukur sebab aku diberi bakat seni semula jadi spt , melukis dan bermain piano . (gitar ondeway :p )
  26. Aku bersyukur sebab Allah temukan aku seseorang yang extraodinary , awsome , charming , cute dalam hidup aku . Yang memberi inspirasi , dan menceriakan hidupan harian ku . ^^ . Oh nikmat yang Allah berikan teralu banyak untuk saya senaraikan dalam waktu yang singkat ini .

 So , macam mana ? haha , well there are like thousands more that i would love to jot down here . But time wont let me . Dear friends , I LOVE YOU  . Dear someone , 143SM . :] . Dear teachers , thank you . Dear Family , U R MY LIFE . O' Allah , All appreciation, gratefulness and thankfulness are to Allah alone, Lord of the Worlds


RAWR'S  from me  ,AZWA 

. XOXO

You Might Also Like

2 Comments