. May , Guitar .

6:53 AM



Assalamualaikum , Kalau  Tak jawab dosa , kalau jawab sayang !
yeah yeah yeah . wassup dude! hari ni 1.5.11 . New month babeih ! kay kay , tadi baru balik dari Tesco Kulim , bolehlaa tempat nak window shopping . Aku beli selendang . Adik aku dapat domo . Bertuah betul ! jeles i . hehehe , tak pe tak pe . she deserves it . Selama ni aku main piano je . What a suprise , aku dapat gitar ! yeah mannn . hahahaha . minggu lepas aku dapat . Credits to Ashraf (cousin) . Gitar kapok je . Warna hitam merah . Chantekk :') thanxx mom . The guitar is for my birthday present , The funny thing is , i have NO IDEA ON HOW TO PLAY A GUITAR .yeah , bagus kan kan ? hebat betul aku nieh . hahaha . Takpe , ramai kawan aku yang tere main guitar ni . Luqman , sila tunjuk ajar :)


Heyya , thats me and my guitar posing je , tak tau main ;P
Nantikan post minggu hadapan , tentang kesyukuran aku terhadap ilahi :') 

RAWR'S  from me  ,AZWA 

. XOXO

You Might Also Like

8 Comments