. Daddy i LOVE you laahhh .

2:49 AM

.Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang .

. YESSS .  As you all know . Today is Fathers Day . The third Sunday of the mont beibehh . yeahhh . hahh . ingat ke tak tu ? . cepat pegi wish kat bapa korang . nanti dia merajuk siang malam pulak . ngehngeh . haha .

     . to my beloved father .

                    Sesungguhnya along bukan anak yang baik . bukan juga anak yang bijak cerdik dan pintar . along degil & nakal . along malas nak study . tunggu disuruh baru nak study . along punya ego tinggi . nasihat pun merungut nak dengar . hehehe . *anak ini sangat nakal*  tapi anak ini sangat bangga kerana punyai seorang bapa yang kuat ! seorang bapa yang tabah hadapi cabaran . seorang bapa yang cintai alam . yaa . seorang bapa yang bijak . otak kancil . matematik teree . seorang bapa yang cool . seorang bapa yang garang . seorang bapa yang penyayang :) . Dan anak ini sangat beryukur pada Allah SWT , kerana diberi hidup yang mewah dijaga oleh seorang bapa yang ilmu agmanya tegak . dan imannya kuat dan disemat dalam hatii . Biarpun anak sulungmu ini sudah besar panjang *fifteen* tapi dia masih lagi perlukan bapanya untuk membimbing dia dan tak lerlepas jatuh ke dalam alam kematanganyya kurang . Im just a little girl who needs her daddy . Need him for everything . To hold my hand high off the ground . where we can see the world , where the sunlight sings . To tell me all is  right when I awake frantic with terrors of night . I love you daddy  :)

 . From you naughty even silly eldest daughter .


. hoho . penaat fikir ayat nak tulis untuk dedi tercinta . Bapa saya belikan saya eskrim bila saya mintak . korang ade ? haha jangan jeles . Nagada ngada betul aku niehh . hemmm . hargai lah orang tua korang . jangan lah marah deorang kalau dia melarang membuat ape pe . deorang buat sebab sayang korang , :)   

Sweet Rawrs From Azwa 





You Might Also Like

0 Comments