. G - terkejut .

2:05 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang . 

. hohoho . ape yang terkejutnya . haha . sambil sambil dengar lagu SHOCK (k-pop) *tak minat . tapi sebab kena mengena dengan tajuk*  wheee . semalam kan kan kan . mak aku hadiahkan aku satu jam . well , mula mula sedih sebab aku tak boleh pilih jam sendiri . ye la . selama ni aku pakai jam 'feminine' jer . BTW , jam tu dah pecah . ahaks . tapi lepas tu aku happy snagat sebab mak aku pilih jam G - Shock kat aku . yayyyy .


tadaaaa . ni la jam aku . yeahh . tak canggih . tapi aku sukaa . haha . bersyukur . heheee . 


okey . ni jam aku yang pecah tu . hahaa . cantik kan retak dia ? ni pun buley jd bahan photography :D
 exam seni 79% . tak cukup masa nak siapkan . hermm 

Azwa : jangan la tenung saya macam tu . nanti saya saman awak ;D 

Sweet Rawrs from Azwa 

You Might Also Like

0 Comments