. HEARTIES .

6:46 AM

. Assalamualaikum . kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang .

Hello world . Hello universe . Hello darlings . Hello sayang . Well , Im really really really tired . wanna know why ? because I just sat and do nothing in front of this small laptop for almost the whole day . I sat and wait and wait and wait for something magical to happen in my Facebook Account . Guess what ? NOTHING happened . Cant wait to go to Kulim back .

So , now im bored and I feel like talking bout someone . Nurul Adila . my bestie . So heres a thing or two bout her . I met her last two years . 2009 . Form 1 . Im not the friendly one, she is . she came and say hello . and we started to hagout eachother . Ape yang aku suke sangat sangat pasal budak ni , ialah attitude dia yang riang ria macam kanak kanak ribena . dia sedih pun comel , dia marah lagi comel . apatah lagi bila dia senyum . Dia free hair . Rambut dia panjang . Lurus original . dila ni campuran . darah cina ke korea . :P aku suka sangat bila dia jadi gedik manja dia . (dia cuma manja dengan kawan2 dia je)  dia ni materialistik jugak . hoho . suruh dia senaraikan ciri2 laki dia . agak panjang la . aku ada lagi simpan dia  tulis tahun lepas . Perkara yang aku tak boleh nak lupakan ialah masa dia tendang ape entah . Kasut dia terbang sampai hujung kelas . kami semua gelak tak ingat dunia . Aini gelak sampai merah muka , hehehe . kenangan yang unforgettable . and , cara dia cakap kedah . its a bit funny . but she managed it very well and still talk like that in the phone. :)  dia lahir sama bulan ngan aku . bulan April . kalau kawan ngan dia memng best sangat . dah la pandai . baik . lawak . manja . cantik .Dila pindah pergi Sabah hujung bulan 3 2010 . Ayah dia transfer pergi sana . masa tu sedih sangat . ohhh . Tapi aku tak lupakan dia . dia selalu call aku . kalau call sembang lebih setegah jam . sembang ape ? sembang perkembangan dekat HiTech . ayat yang selalu dia cakap . "Kalau ada asrama dekat HiTech aku rela duduk dalam asrama daripada pindah ." hehehe .

Dear Dila . I dont know if you're reading this or not . But I just wanna tell you that I love you . From the moment  we met , you've change me alot . especially "BEING YOURSELF" part .  You always tell me to be brave . to stand out . haha . dont ever let people look down to you . I never forget that :') . " Kau buat je wani , kenape kau kesah sangat ape orang cakap ,just be yourself girl ! " .OMG . haha , cant belive that i'd be writing bout you . Friend , I miss you a lot . wish you could be here and see my progress :P  . I will never forget the Friday hangouts at my house with Ally . the first day im going out with my friends is with you and Lilianne . walaupun tengok crita hantu . I still appriciate every moment we have . Your secret crushes on 'strawberry' . 'shorty' . everytime  I looked at them they remind me of you . I share every secret with you . and everytime I complain bout anything , u always gimme support . I MISS YOUR FAKE TEARS ! hhahaha . you're really good at it .

haha . wow . i miss you a lot . sorry for being a bot dramatic . hehehee .


Adila





Azwa : I wrote a long post , and still nobody is online in my 'bestie' list in Facebook . :( 


Sweet Rawrs From Azwa

You Might Also Like

0 Comments