. Girls R hard 2 Understand .

8:32 AM

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang
 Hello peeps :) ! Im not in good mood actually, but still I can control my emotions . It had been a boring day . But managed to come up with a smile at the end of the day . Just got back home from window shopping at the Village Mall in Sp . It was nice though . It was my first time going into an arcade and played several games , just to entertain my self , I didnt really want to , but my ayunt forced me . When will I have this chance again right ? its once in a lifetime . So I played something , that involves shooting . haha , but it was awful , my 3 year old cousin defeated me . what a shame . haha , never mind , theres always a first time .my first time was bad , maybe i should try again someday .

Hemmm . Im excrutiating . T_T .  Aku rasa macam nak pengsan . sekarang ni kaki aku cepat betul  kebas . *hoho , dah tua dah ke ? * NO , aku masih muda okey , umur baru 5 . take note please . :P  bahaha , perasan kan ? kan ? kan ? haha , gedik sungguh . haha , tak pe tak pe . Yeahh , im here to tell you bout US, who is US ? US is WE . And we are girls . the human being that is created opposite to the gender Boy . asa you all know , oeremouan ni susah nak faham , cerewet , sensitif dan FRAGILE .yahhhh . kena jaga lek lok , kalau tak , padah nanti ! *kuikuikui , buat macam pakar sangat , haha , aku tak pakar tapi PRO . hahaha , *apasal aku kuat perasan hari ni ? ish ish ish . *beristigfar* SO , kepada orang yang bukan perempuan , sila memahami kami  . kadang kadang , ada yang terlalu memahami , da yang lansung tak paham . = = .
So , aku akan citer kan cikit cikit kat korang , '


Bila kami diam , kami sedang berfikir , tak pun kami akan bersyukur , sebab dapat temui orang yang sangat istimewa dalam hidup kami . tai kami tak akan luahkan , pelik la jadinyeee . haha , so kalau kami ni senyap je , lebih baik korang jangan tanya kenapa diam . sebab kami tak mampu nak jawab soalan tu ! kami dapat senyum je . hehe



Bila kami mengalah kepada benda yang sepatutnya kami marah , kami sebenarnya fedup , sebab korang tak ngaku kesalahan korang yang tak matang . wekkk . :P haha . jangan marah kalau aku cakap korang tak matang . sesetengah tu memang betul pun , so lebih baik kami mengalah dah cakap . "OK FINE , Ur right . " jangna la senang hati sangat dengar ayat tu , ayat tu bermaksud , nak suruh korang mengaku lepas tu pujuk kami balik . hahaha , girls are so powerful *especially me * cuma aku tak menonjol . aku kan penyabar , hahahaha . tengok aku perasan lagi . ape nak jadi nih !?

Kalau kami pandang korang dengan khusyuk atau penuh tanda tnya , sebenarnya kami sedang berfikir , 'kenapa awak tak hadir lebih awal dalam hidup saya ? " s , jangan la tanya , "asal tengok cam tu ? ada apa2 kat muka ke ? " soalan tu akan buat kami rasa malu sangat . haha , kalau boleh nak cubit je . :P

Kalau korang  tanya "ok tak?"  dan kami jawab "im fine" dengan nada yang flat , & singkat jawapan , dengan tak de perasaan . maksudnya  , kami sedang hadapi masalah , dan perlukan krang untuk support . jangan diam je kalau dia cakap cam tu , tanya dua tiga kali lagi . haha

hemm , yang bawah ni , bukan dari kepalaotak aku yang bijaksanasini ni ,kopimilo paste dari blog sepupu . pandangan dia . ape korang rasa ?

When a girl lays on your chest,
She is wishing for you to be hers forever.

When a girl calls you everyday,
She is seeking for your attention.

When a girl wants to see you everyday,
She wants to be pampered.

When a girl says, "I'll love you forever,"
She means it.

When a girl says that she can't live without you,
She has made up her mind that you are her future.

When a girl says, "I miss you,"
No one in this world can miss you more than anything else in this world

Azwa : I want to see the stars with you all night long :) 

 RAWR'S  from me  ,AZWA 

You Might Also Like

0 Comments