. Wierd conversation .

2:38 AM

. Assalamualaikum . kalau tak jawab dosa kalau jawan sayang . 


. ngeh . baru habis meeting dengan kak long Ana . kak ngah Ira & kak lang Unira . pulun siapkan kerja kursus . sekarang semua dah siap cuma tunggu nak siapkan Perkembangan , print and bind . haihhh . kena mintak cikgu Zil tangguh lagi tarikh kita hantar . PSSTT . kami pelajar yang pandai buat muka kesian kerna tidak bertanggungjawab* ahaks , memang tak betul aku nieh . tak pe tak pe 

. yesterday . aku menyibuk dalam bilik mak aku . pastu aku tengok iklan green lantern kebendanya entah . movie baru tuhh . pastu mak aku bersuara . 

Mak : Along , Green Lantern nih crita baru kan . 
Me : Ha'ah . 
Mak : Hero dia yang comey , badan sasa tu kan ? belakon cerita The proposal tu kan ? ape entah nama dia ?
Me : Oh , Ryan ha ?
Mak : HAAA . yang tu la . 
Me : hermmm . kenapa dengan dia ?
Mak : Tak de la . mak tengah fikir . 
Me : Mak fikir ape ?
Mak : Along perasan tak semua laki yang badan tegap tegap nih pendek .
Me : * laaaaaaaa . tu ke yang mak aku pikir ?*  Err . prasan prasan . = =

end of conversation . 

. hahaha . mak aku pun boleh fikir cem tuh .  Ryan Reynolds tu idola mak aku . hahahaha . tak sangka . mak aku minat betul dia . Hemm . bukan semua yang macam dia tu pendek kan ? derrrr . tutup topik . tak sesuaiii cembang psal menda tuh kat sini *perasan lebih*  .

Azwa : machaa' . lu memang sakit jiwakah ? Jangan nak buat baik sangat . AS IF UR INNOCENT . aku janji dengan sendiri yang aku bukan 'miss nice sweet cherry-on-top girl' yang dulu selalu mengalah dengan perangai tak matang engkau . IF UR A MAN . STOOD UP FOR THE TRUTH DUDE . haishhhhhh . layakkah kasut akuni terbang ke muka anda ? im very dissapointed . = =

Sweet Rawrs From Azwa




You Might Also Like

0 Comments