. A SMILE IS ALL IT TAKES .

2:35 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang . *okey , Im not in the mood for sayang sayang rite now .*

U KNOW WHAT ? this has been the most worst weeks of my life . ITS A GOOD THING IM NOT GOING TO SCHOOL THIS SUNDAY ! omigoddddd . ade je nak buat orang naik angin . ARGHHH .  for the past 20 minutes i wrote a VERY LONG POST and the laptop went down without giving me the chance to save my post . and i was scolded , nagged , screamed by my sister for using her laptop for permission .*i told u im sorry* T__T . and im irritated by the annoying screams downstairs . I have been doing nothing but crying over my bad lucks for 3 hours .ok , im not actually crying . im blaming myself for everything . and and and its a relief that tommorow is my last day in SP . huhh . Im not being myself lately . :\

So now im trying to smile . aku mintak maaf sangat sangat kat korang kalau aku asyik bebel je sejak sejak ni . huhh . jangan risau . aku akan cuba sedaya uapaya untuk jadi diri aku balik . :)  I rarely show my upset feelings to anyone except in my blog . which you guys wont know how am I really upset if im in front of you . If I can lie . I'LL LIE , so that you wont know that im sad or angry . Its not important to let our friends knows that we're upset . but its important to let your friends know that ur happy . :D BAHAWASANYA SAYA AZWA INGIN MEYATAKAN SAYA TAK SEDIH ATAU MARAH LAGI . semua kesilapan akan dimaafkan mulai hari ini . kihkihkih . over teramat . hoho . Yay , im happy . see ? ngeeeeee . from this second on . I'll be smiling when ur scolding me .or hurt me . haha . terlebih la pulak . okey okey . macam ni la aku jarang marah atau dendam kat orang . tapi kalau ada sesiapa yang berjaya buat aku marah tu memang satu kejayaan . hahaha . dah lama aku tak marah . kalau kau marah aku rasa 5 saat je kot mesti aku maafkan balik . sebab apa ? sebab aku kan baik ! hehe .perasan betul  . orang yang memaafkan lebih mulia dari orang yang minta maaf . hoho .

. korang dah ready nak pegi skulah ? aku belum ! haha . ye lah beg semua kat rumah .nak sedia apenye . PMR TRIAL . here I come . :D


Azwa : im happy . i think so :) 



Sweet Rawrs from Azwa

You Might Also Like

0 Comments