. ORIGINALITY .

9:10 PM

Assalmualaikum kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayangg .


Photography Graphics, Tumblr Photography




hoho . letih gila kedebaboom . hahaha . ayat ape tu ? reka sendiri la . ape barang tiru tiru orang punya . Originallity is always the best quality of all ! haha . boleh buat slogan tu . ngeee . ape yang aku merepek pagi pagi  ni . OH GOSH . aku letih sebab aku tak percaya yang aku tak tidur lansung semalam . DAMN ah . ta tau kenapa , lelap pun tak lena . tap tap bangun jam dah bunyi , dah pukul 5:30 . wow . badan aku sengaja nak huduhkan muka aku dengan panda eye . Memang sengaja ! Arghhhh ! apasal emo sangat nih ? = = .

. Tadi tengok tv , setakat lalu dekat hall tuh , pandang la kejap , ade lah rancangn pe hentah , dia makeup orang . Muka orang tu punya sweet di pegi ubahkan jadi garang , bulu mata bukan main panjang lagi . ish ish ish . ape nak jadi nih ? haha . mesti korang ingat aku ni sempurna sangat sebab condem orang sampai gitu . tak tak tak okey . aku mungkin tak sempurna gila , tapi aku tau aku tak huduh , sebab aku bersyukur dengan kurniaan Allah , air muka aku ni tak de la teruk sangat kan ? kahkahkah . aku tak comel . tapi aku cute kan ? kan ? haha *ok ok , tak lawak pun , perasan betul Azwa nih * :P tak pe lah , aku perasan dalam blog je . tak kacau hidup sape pun . muahaha . back to the topic . kenapa dia make up sampai gitu ? setakat tutup kecacatan tu okey lagi . tapi berwarna warni atas muka ? SENI katanya . SENI kemendanya atas muka orang . haha , mesti korang kata aku jakun kan ?  zaman sekarang semua orang makeup , sikit2 lipstick . sikit2 eyeshadow . fuhhh . ye kot . mungkin aku jakun ! sebab aku tak boleh dan tidak dibenarkan memakai menda2 tu semua atas ke-alergik-an aku yang kronik . tak samggup aku nak pakai menda tuh lepas tu muka jadi gatal dan merah . no way . SORRY YER . sebab meng-complain macam2  pada seni muka ni . hehe . bagi aku original is better . tak suruh korang pun . PENDAPAT aku je . selalu nya pendapat aku tak akan digunakan sebab semuanyaa teruk2  .Takde sorang pun sudi nak dengar . kihkihkih . mangada ngada sungguh

Azwa : ‎. If I could have one last dance with you . i'd play a song that would last forever .

Sweet Rawrs from Azwa
 .

You Might Also Like

0 Comments