. Specially for you .

6:01 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa . kalau jawab sayang .

Yayyyy . haha . kepunanku terubat . dapat Snickers dari seseorang . thank you thank you thank you soo much :) . memang gembira tak terkata . Tapi sedih sebab enset tak dapat dapat lagi . haihhh . hari ni penat giler . Cakap pasal tajuk tu . yeahh ,tau ramai yang dah dapat result korang . lame dah sebenarnya , saja nak share kat sini . hoho . Safiah , adik aku yang form 2 tu dapat number 2 dalam kelas dia . hebadd bukan ? Shiqien adik aku yang darjah 5 , ari ni amik report card dekat sekolah dia . dapat number satu siot~ 7 A . perghhhh . Sarah adik aku yang darjah 4 skolah dekat SJK(c)Kelang Lama dapat number 2 . ya Allah , adik adik aku semua cemerlang belaka . :')  Aku ?he he heeeeee . dapat number 1 . tapi 2 . 11 ! hehhh . *sengih* hahaha . aku perlukan bnyak usaha lagi .haisyy  . tape tape . im okey with it .


I LOVE YOU 



Lagu ni memang sengaje dipostkan untuk seseorang . bukan semua orang mampu jadi yang terbaik , tapi semua orang mampu jadi yang teristimewa :) 

Azwa :ONE IN A MILLION DARLING . JUST ONE IN A MILLION :)


Sweet Rawrs from Azwa


You Might Also Like

0 Comments