. Hari Koperasi .

1:06 AM

. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang .

. Hello hello kekawan sume . haha . hari hari koop . bagi korang agak bosan sebab korang cuma kuarkan duet nak beli barang .. yang kami ni ? letih ou .pagi tadi heret la satu beg Kek Secret Recipe yang besar godang tu dengan berisi coklat . wheeee . aku buat coklat tu taw . bertungkus lumus buat . tapii sendiri tak rasa pun . semata2 nak jual . modal 50 bekas . 50% pendapatan bagi dekat koop . mula mula ingatkan nak jaga gerai . lepas tu cikgu bagi tugas baru . tak cukup satu fotografer *Mirool* nak dua pulak . hemmmm . cikgu punya camera cantik giler. Canon . ~ syoknyer aku pakai . hahaha . tak pe laa . bersyukur dengan coolpix tu dulu . uhukk T__T . tolong cikgu tangkap gambar merata rata . yay , coklat yang aku buat habis dijual , sama macam makanan yang lain . Letih . tapi best :)

Azwa : Thankyou very very very much . and very sweet of you to share :) 

Sweet Rawrs From Azwa 

You Might Also Like

0 Comments